Kohta ollaan Warsaw, KY, missä laivaa viimeistellään Meksikonlahtea varten. Kaksi 30 mailin päivämatkaa ja yksi sulku on jäljellä.
Tilastoa 7.9.2013
Aikaa on käytetty
noin 1/12 ja loopista on tehty lähelle
1/4. Siis noin karkeasti.
Lähdin liikkeelle
Meinke Marina:sta http://www.meinkemarina.com/ , Curtis OH (on edelleenkin paras marina,
missä olen ollut) elokuun 3. päivä
07:06. Tunteja oli kellossa 669.2.
Maileja kertyi
Cumberland (KY) joen suulle (, misä erkanin loopin reitiltä syyskuun 2. päivä)
1,372.4 ja tunteja oli kellossa 861.5.
Nyt olen kulkenut
tätä Ohio joen mutkaa 260 mailia ja kellossa 916.0.
Polttoainetta on
mennyt nelisensataa gallonaa eli alle 1.7 gallonaa/tunti ja keskinopeudeksi
tullee n. 7 mailia tunnissa. Ei ole vauhti huimaa mutta ei ole kulutuskaan.
Statistics on September 7, 2013
Soon we will be in Warsaw, KY, where the ship will be finalized for the Gulf of Mexico. Two thirty mile day trips and one lock is left.
The original plan was that the Loop will take about a year. I have used one month to complete one fourth of the Loop.
The original plan was that the Loop will take about a year. I have used one month to complete one fourth of the Loop.
I started at Meinke Marina to http://www.meinkemarina.com/ ,
Curtis OH (continues to be the best marina, where I have been) on August 3 day
7:06. 669.2 engine hours.
The Loop ended when I passed the Cumberland River (which I left on September 2nd) 1,372.4 miles and 861.5 engine hours. Now, I have continued this side trip on the Ohio River for 260 miles and
916.0 engine hours.
I have used about 400 gallons of fuel which means less than 1.7
gallons / hour and average speed probably about 7 miles per hour. It's not very fast but then there's less consumption.
No comments:
Post a Comment